Apleistos įmonių apskaitos tvarkymas
Apleistos įmonių apskaitos tvarkymas – itin populiari mūsų teikiama paslauga, kadangi vykdomos apskaitos įmonėje apleidimas lemia tai, kad vadovybė, steigėjai ir kitos suinteresuotosios šalys (kreditoriai, verslo partneriai, investuotojai) negali gauti išsamios ir patikimos informacijos apie organizacijos veiklą ir jos nuosavybės būklę. Taip pat laiku nepateikiami dokumentai atsakingoms valstybinėms institucijoms. Tai lemia eilę kitų problemų, kurių galima išvengti, jeigu netvarkingos įmonių apskaitos tvarkymas patikimas profesionalams.
Kodėl yra apleidžiama įmonių buhalterinė apskaita?
Šią nemalonią situaciją dažniausiai nulemia trys priežastys:
- Laiko trūkumas. Su šia priežastimi dažniausiai susiduria pradedantieji verslininkai, verslo pradžioje bandantys savarankiškai vesti apskaitą. Pastaroji yra apleidžiama, jau įsibėgėjus verslui, kai buhalterijai tvarkyti nebelieka laiko;
- Nekompetentingas buhalteris. Tai ne ką mažiau aktuali problema. Ne visi įmonių buhalteriai yra pakankamai kompetentingi, o kai kurie į savo darbą žiūri pernelyg nerūpestingai. Štai tada ir iškyla akivaizdūs buhalterinės apskaitos trūkumai;
- Įmonės likvidavimas. Ši problema iškyla, nutraukiant įmonės veiklą, ir iki šio etapo tinkamai nesutvarkius buhalterinės apskaitos.
Kaip mes vykdome apleistos įmonių apskaitos tvarkymą?
Visų pirma, mes susitariame dėl susitikimo su Jumis, siekdami įvertinti Jūsų buhalterinės apskaitos būklę. Kartu su Jumis nusprendžiame, kokio laikotarpio apskaitą reikia patobulinti ar atlikti iš naujo. Pateikiame komercinį pasiūlymą ir sudarome sutartį.
Pasirašę sutartį, ir ėmę vykdyti apleistos apskaitos tvarkymą, pareikalaujame visų apskaitai reikalingų dokumentų. Juos pateikti yra būtina, nes, pavyzdžiui, nesant pinigų išėmimus patvirtinančių dokumentų, gali padidėti PVM, GPM ir kiti mokesčiai. Taip yra todėl, kad tokios dokumentaliai nepagrįstos operacijos laikomos skirtomis privačiam vartojimui.
Jeigu Jūsų įmonės veikla nutraukiama, o iki tol vykdytoje finansinėje apskaitoje yra spragų, tačiau įmonė vykdė veiklą anksčiau, prašome pateikti ir bandomąjį balansą. Be šio dokumento negalėsime sutvarkyti apleistos buhalterijos.
Gavę visus dokumentus ir atlikę savo darbą, pateikiame deklaracijas atitinkamoms valstybinėms institucijoms. O paruoštas finansines ataskaitas perduodame Registrų centrui. Netvarkingos įmonių apskaitos tvarkymas – viena iš mūsų specializacijos sričių, kurią atlieka kompetentingi šios sferos profesionalai. Kreipkitės į mus ir mes pateiksime šios problemos sprendimo būdą.